torsdag 26. november 2009

Bursdag i byen

Jeg hadde en alle tiders bursdagsfeiring forrige helg : ) Det var bare mannen min og meg på bytur, og det var helt perfekt. Kunne vært mer heldig med været på fredagen, det var regn og blåst, men da vi sto opp på lørdagen strålte solen inn gjennom hotellvinduet. Sjølveste dagen ble brukt til å spise lunsj, klippe meg kort!! og shoppe på søstrene Grene. Det var det som var planen og det var det det ble tid til. Før vi gjorde oss klar for restaurantbesøk og deilig mat.
Tok en stopp og en kaffekopp i hotell-lobbyen og så på alle de som skulle ut på julebord. Stivpyntet og allerede ganske skeive i skøyta ;-) Morsomt å se det hele fra utsida :-)

Vi hadde bestillt bord på Restaurant Fjord. En ren fiskerestaurant, og forventingene var skyhøye!! Og det med god grunn. Anbefaler denne restauranten på det varmeste :-D Helt utrolig god og spennende mat! Bildene her tok jeg litt sånn i smug, og med mobilkamera, så de er så som så.
Det var 5-retters meny, men med alle sånne små smaksopplevelser som dette ble det nok totalt 9 retter tror jeg : ) Her er hvalkjøtt, så mørt at det smeltet på tunga.
Et sånt maleriet av en torskemiddag har jeg aldri hverken sett eller smakt før! Smakte nydelig som alt annet. Og så mett ble jeg at jeg ikke klarte å spise opp creme bruleèn til dessert...
Det er vel egentlig ikke mulig det! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )