lørdag 14. november 2009

Da har caffe-latten sklidd ned uten at jeg egentlig smakte på den...spiller Marius Müller på full guffe...og jeg prøver å riste av meg nattevaktene. Har langfri pluss et par dagers ferie foran meg, så livet er bra! Bok-bildet tok jeg hos mamma forrige helg...lånte med meg en liten samling. Jeg slapper definitivt best av med en bok. Da flyter tankene og jeg lever meg HELT inn i historien. Også må jeg vente lenge før jeg kan begynne på neste bok. Må liksom gjøre det ordentlig slutt med forrige historie først ; )
Planen i kveld er å møte gode venner til litt matlaging og litt vin. Gleder meg veldig!!
Nå skal jeg bare synge med til Müllers "Carmen"...før jeg gjør meg klar for kvelden.
Ha en finfin lørdag alle sammen : ))

1 kommentar:

  1. Håller med om att läsning är enperfekt avslappning. Själv har jag precis avslutat The Gurnsey Literary and Potato Peel Pie Society som rekommenderas varmt. Har börjat på Dan BRowns senaste nu och den är spännande.

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar : )