onsdag 9. desember 2009

Juletur : )

Blogging står desverre helt nederst på prioriteringslista om dagen. Det er en god del andre ting som står over. Håper jeg får tid til litt mer blogging etterhvert. Det er jo egentlig nå i jula at man har masse å blogge om, men men...det var den tida da. Jeg var i Gøteborg i helga sammen med to venninner. Kjempekoselig var det!! Vi startet turen vår i Haga delen av byen. Var der i sommer, og ble helt betatt. Denne gangen gikk det over i forelskelse!! Bydel helt i min smak : ) Sjekk disse bordene med kaker!!! Eller kaker...det er vel kanskje mer konfekt. Stor konfekt.

Og denne koselige blide nissekona sto og fristet oss. Om vi klarte å mostå alle søte fristelser..? Neppe!!! Det ble noen store kanel og blåbærboller :-)

Hvis jeg får litt tid til overs de siste dagene før jul, skal jeg prøve meg på sånne her...

Neste stopp var Liseberg. Det var det som var målet med turen. Har hørt masse fint om julemarkedet der. Og det svarte til forventningen : ) Det var bare ikke helt mørkt mens vi var der så lysene kom ikke helt til sin rett. Men boder med gløgg, pepperkaker, rakfisk, brente mandler og ost gjør noe med julestemningen : ) Veldig veldig bra : )
Og dette siste bildet viser frokosten min. Satte meg ned i morges med tente lys og latte, og skulle ta meg goood tid og blogge og kose meg. Men alt jeg rakk var å laste ned bildene...så var stillheten brutt ;-) Ja ja...så tok jeg det nå istedet.
Og det er faktisk litt rekreasjon...å blogge... Bare tenke på det jeg skriver, ikke tusen andre tanker og ideer samtidig. Burde nok skrive oftere. Det får bli nyttårsforsettet!! Mye enklere å gjennomføre enn mange andre ting er det også. Særlig siden det er en ting jeg liker å gjøre. Slanke-forsettet tar jeg ved neste nyttår ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )