torsdag 21. januar 2010

Enda en fridag

Har hatt langfri nå...bortsett fra et lite avbrekk i går. Tok en ekstravakt på kvelden. Og da ble formiddagens trening byttet ut med husvask. Og jeg tenker at det kanskje var veldig nødvendig, når ungene kommer hjem og kommenterer at det var så fint her : ) Det virker nemlig som de aldri SER at det trengs å ryddes og/eller vaskes. Og det er såååå deilig å komme hjem fra jobb igjen når det er nyvasket og fint : ) Men jeg er god på pauser. Og hvertfall når det er et nytt strikkeprosjekt på gang : ) Og når premien er noen runder med strikkepinnene og god kaffe i min nye yndlingskopp, går vasken unna i en fei ; )
Det er vel ikke så rart at kaffen smaker i denne koppen vel ; ) Fikk den av en venninne her om dagen. Føler jo virkelig å være "on the top of the world" : )))
Og gutta mine synes også koppen er helt topp....for plutselig er det liksom lov å si det "stygge" ordet...så de passer på å lese teksten på koppen så ofte de kan ; ))
Nå står det en skikkelig treningsøkt for tur...så er jeg klar for å gjøre ingenting etterpå. Antagelig bare litt strikking... : )

3 kommentarer:

  1. Takk:)humor kopp men jeg vet ikke om jeg hadde turt hatt den;)pluteslig begynte barna å lese...:)

    SvarSlett
  2. Haha, for en herlig kopp! Kan tippe det var artig for barna at mamma hadde en litt småslem kopp;) Fint at du unner deg pauser i vaskingen, det er viktig.

    Håper du har en fin kveldsvakt! GOD HELG!

    SvarSlett
  3. haha, for en fantastisk fin kopp :D nå fikk jeg en idé jeg må prøve meg på når jeg kommer hjem :D

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar : )