tirsdag 2. februar 2010

En utfordring

Det ble en lang blund ; )

Neida...men helga gikk unna i en fei, og nå er jeg i gang igjen med tidligvakter. Så da blir det dårlig med innlegg her.

Men som sagt før så fikk jeg award ( veldig veldig hyggelig : )) ) og utfordringen går på å fortelle 7 ting om meg selv. Og da skal jeg prøve å fortelle noe jeg ikke har fortalt før da kanskje...hmmm.

1: Jeg hater ( seriøst hater ) når jeg vasker hus. Det beste er nok at jeg gjør det når jeg er alene hjemme, for da går det i alle fall ikke ut over noen. Men så er jeg strålende glad når jeg er ferdig, og det er strøkent rundt meg. Og en ting jeg ikke skjønner...er at ikke ungene tar hintet. Det hadde jo vært så lett å få en strålende mamma hele tiden, hvis de bare ryddet etter seg ; )

2: Jeg er ekstremt hjemmekjær.

3: Jeg hater å fly!! Det har kommet seg bittelitt...men fortsatt ikke noe jeg gjør med glede. Og jeg gjør det også svært sjelden, fordi jeg jo syns det er helt greit å være hjemme ; ))

4: Jeg begynte å trene for fullt igjen i januar i fjor. Trente mye før i tiden...før jeg fikk barn med andre ord... Og når jeg løper ( ute om sommeren, på tredemølle om vinteren) slapper jeg av. Da kobler jeg ut hjernen og bare nyter å bli skikkelig sliten : )) Og nå er planen å løpe Birken til høsten. Sånn ja...da var det ute i offentligheten, så da er det bare å gjennomføre som står igjen ; )

5: Jeg heter Mona.

6: Jeg liker ikke shopping, og sender stort sett mannen ut for å handle. Og hvis jeg roter meg ut på et senter...ender det alltid med en latte istedet for shopping ; )

7: Jeg ser gjerne filmer om igjen mange ganger. Mannen syns i grunn det blir LITT kjedelig...så jeg ser mye film når han jobber kveld og natt : )

Nå var jeg så godt i gang, så nå kunne jeg egentlig fortsatt... Men jeg får holde meg til de 7 punktene som var utfordringen. Nå skulle jeg vel egentlig sende utfordringen videre...men det er så mange som har hatt den, så jeg får komme tilbake til det.
Nå drar jeg på trening : )) Ha en fin kveld alle sammen : ))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )