fredag 26. februar 2010

Et veldig spesielt hjem : )

Det er som tatt ut fra fortiden ; ) Det var ikke dette jeg ventet meg da vi "booket" hus i Alta. Vet egentlig ikke hva jeg ventet...men da jeg kom inn her (og med tanke på hvem som eier det )så meg rundt, og så alle detaljer...var tanken: Så klart. Det var jo nødt til å være sånn ; ) Utrolig sjarmerende hus. Masse krims krams, men tanke bak hver lille ting...tror jeg da. Det virket sånn. Kjøkkenet tok bare kaka : ) Helt originalt...og så klart ingen oppvaskmaskin.

Koselig måte å oppbevare på : )




Masse fine bokser og brett : )


Kule eggeglass...husker vi hadde sånne hjemme da jeg var liten. Ikke at det er så lenge siden da men... ; ) Litt nostalgisk blir man jo allikevel...


Latte-brettet : ))

Tenk å ha sånn utsikt fra kjøkkenet...sukk : )



Også sist men ikke minst...ovnskroken. Ovnen er jo av nyere dato...men helheten gjør allikevel at man tror det er en urgammel ovn ; )) Det er nesten så man skulle tro det var en skikkelig god gammel vedovn...

2 kommentarer:

  1. Ja dette var et utrolig sjarmerende kjøkken!!

    God helg og klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Vilken fin stuga! Härliga små arrangemang för ägg och kaffe! Måste varit mysigt att bo där.
    Ha en fortsatt trevlig helg.
    Kram

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar : )