mandag 15. februar 2010

Oppgradering av snupperom

Ryddingen forrige uke ble til oppgradering av rommene til ungene. Blir inspirert av både den ene og den andre bloggen, så da satte jeg i gang på snuppa sitt rom. Jeg er skikkelig dårlig på å få ting opp på veggene...og etter en stund syns jeg det blir fryktelig stusselig ; ) Så her har vi laget en liten pute/kose/lesekrok...som endte med å bli seng siden dette ; )

Printet ut noen bilder og brukte bare et par av de maaange rammene jeg har liggende, så ble det da noe på veggen over sengen.

Ikke ferdig som dere ser...men har begynt å pynte skapet hennes med gavepapir. Litt tynt, men det var det jeg hadde...så da ble det det. Hadde vært bedre med tapet...men men...

Denne er den eneste jeg kjøpte. Det er en papirlampe, kjøpt på Åhlens...men jeg syns den var vel så fin uten lys, også hang den mye finere. Så da ble det bare litt kina-inspirert pynt i hjørnet : ))


Snuppa ble fornøyd...og mor er i gang : )) Får fullføre med litt mer form og farge ved neste friperiode...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )