lørdag 13. februar 2010

Tanker om litt av hvert : )

Jeg hadde en plan om at jeg skulle lese og blogge om èn bok i måneden....altså en slags månedens bok...jeg tenkte jeg skulle innføre "dagens bilde", i det minste når jeg ikke hadde noe annet å blogge om. Skulle prøve mange nye matretter og dokumentere her... Ja sånn generelt hadde jeg store planer med det nye året. Gikk vel ikke helt sånn vel..!! ; ) Jeg leste en bok i januar...Nicholas Sparks` " Et Skjebnemøte" men jeg har enda ikke rukket å lage noen anmeldelse av den ; )) Og nå er vi i midten av februar, og jeg har ikke begynt på noen ny bok enda. Men det er da enda tid...jadda : ) Jeg har lagt fram "Hjemkomsten", håper den er like bra som "Øya"
Jeg syns dette var en helt ok bok. Koselig og romantisk : )) Passer meg bra med sånne bøker i en hektisk hverdag. Jeg blir så sliten av å lese krim...lever meg litt vel mye inn i bøkene.

Og mens jeg inne på anmeldelser. Her om kvelden, da mannen var på jobb, så jeg denne filmen. Tenkte det måtte være en bra film, når det var med disse skuespillerne. Men makan til rar film!!! Jeg så en halvtime...og tenkte at dette gidder jeg ikke. Men den KUNNE jo ta seg opp...så jeg fortsatte. Og den hadde et høydepunkt mot slutten....hvor jeg faktisk felte en tåre ; ) men så sluttet den på teiteste måte. Satt igjen med følelesen: Er det mulig..?...tvers igjennom en merkelig film. Men veldig bra skuespillere da...det skal de ha ; ))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )