onsdag 17. mars 2010

God morgen Norge biff : )

Har enda to tidligvakter igjen før jeg tar helg, og langfri :-D Men da kan jeg starte dagene med latte og God morgen Norge på tv. Det er deilig!!! Sende ungene på skolen, også ha en stille og rolig start.
Forrige fredag var det gjestekokk i programmet....og det syns jeg det godt kunne vært litt oftere.
Nå er jeg litt preget av tidligvaktene mine...så hukommelsen er på bånn. husker ikke hva gjestekokken het...men han hadde et lite superkurs i biffsteking. Og du verden for et effektivt kurs!!! Har aldri stekt så perfekt biff jeg ; )
Vi prøver å skjerpe inn litt på karbohydratene her i huset...går heldigvis fort mot bikinisesong..he he. Så jeg serverte biffen akkurat sånn kokken anbefalte. På en seng av finhakket løk og sjampignon...og smørdampet (aspargis)bønner. Og forresten så heter kokken Ole Johnny Eikefjord... :-)
Det var helt helt nydelig...og med en god rødvin til...så var fredagskvelden en perfekt start på helgen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )