søndag 28. mars 2010

Påskeferien har begynt

Eller hvertfall kan jeg jo late som ; ) Fikk en påskelilje av mamman og pappan min i dag. Koselig...får jo litt stemning huset da. Har nemlig ikke pyntet noe som helst til påske enda. De to minste er på en liten mini-ferie. Hvertfall til i morgen. Og jeg BURDE male en stol til, men er redd sofaen er sterkest i kveld... Harry Hole frister nemlig bittelitt mer. Jeg må se å bli ferdig med den boka, så jeg kan begynne å tenke på andre ting.. ; )
Problemet med bøkene til Jo Nesbø ( som handler om den alkoholiserte politimannen Harry Hole) er at jeg blir sååå lettskremt. Trur det står drapsmenn rundt hvert hushjørne ; ) Men fantastisk bra bøker...ingen over, ingen ved siden. I hvertfall ikke av det jeg har lest... : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )