torsdag 24. juni 2010

1-2-3 kake

Det er ikke mange gangene jeg har kjøpt sånn halvfabrikata. Har i grunn ikke skjønt poenget... Ikke for at det ikke er godt, man må jo gjerne ha oppi masse egne ingredienser allikevel, og da tenker jeg at det like greit å bake kaka fra bunnen av. Men i går kom jeg over denne. Den så god ut, også var det kun å tilsette smør og vann, og det syns jeg gikk an. Også tenkte jeg egentlig at ungene kunne få bake...he he
Og du verden så god kake!! En av de beste brownieskakene jeg både har spist og bakt. Og det er ikke få!! ; )
Det fulgte med små terninger av fudgde og sjokolade, og peanøtter, som skulle strøs oppå før steking.
Mmmm...yammi : ) Anbefales sterkt : )

1 kommentar:

  1. Hei og takk for kommentar på bloggen min:) Tenker egentlig det samme som deg, at man må jo tilføre en del ingridienser likevel så man kan like godt lage fra bunnen av... men har nok "jukset" noen ganger selv likevel, fordi det er mer lettvintere med halvfabrikata....

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar : )