søndag 26. juni 2011

2 av 3

- det "klør" og kribler i hver eneste lille muskel i kroppen..
- øynene svir fordi de er tørre, men samtidig renner..
- alle bevegelser foregår i slow-motion..
- alt man skriver trenger korrekturlesing, fordi hodet også jobber i slow-motion, og alle tanker må tenkes minst 2 ganger
- man dag-drømmer om senger med store, fluffy, luftede dyner og puter!


Dette er hvordan jeg føler meg på nattevakt. Når jeg tenkte jeg skulle prøve å beskrive hvordan jeg har det...var det litt sånn..åååååå... ;-) Jeg gjør jobben så godt jeg kan, men legger ikke skjul på at jeg gleder meg til den tredje er over, mandag morgen kl 07.00. Det er den siste. Den ALLER siste. Begynner i ny turnus, og jeg har lovt meg selv (og andre som måtte bry seg) at det blir ALDRI ALDRI mer en nattevaktsturnus på meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )