mandag 27. juni 2011

Prestekrage

Snuppa mi er kanskje over middels interessert i prinser og prinsesser og looove generellt. Eller kanskje er hun ikke. Kanskje er alle småjenter på 8 år opptatt av dette. Kan ikke akkurat huske at jeg hadde begynt å tenke i de baner da jeg var 8...men hvem vet.

Nå tror jeg det kommer av alle tv-serier og filmer. Tilogmed Disney sine store tegnefilmer (animasjon heter det nå ja...) er spekket med den store kjærligheten...


Snuppa har spurt meg hvordan det var da pappaen hennes og jeg møttes og ble forelska. Om han så meg dyyypt inn i øynene... Skjønner du? Bittelitt påvirket av media kanskje...


Men pytt pytt. Det er vel ikke det værste å være opptatt av. Men jeg måtte smile litt for meg selv, da hun så prestekragene og sa: "Det der er sånne elsker-elsker ikke blomster...!" Og jadda...hun er 8!


"...elsker..elsker ikke..elsker..."

1 kommentar:

Blir glad for en kommentar : )