søndag 12. juni 2011

Trær på ønskelista

Når jeg sitter og søker på diverse hageblogger og plantebutikker og sånn, så dumper man over masse spennende. Og "må-ha" lista begynner å bli lang. Så lenge det er blomster så er det jo greit nok, for det er alltids plass til fler blomster. Utfordringen kommer når det er mange TRÆR jeg har lyst på. Kan liksom ikke fylle hele hagen med trær heller da. Men disse står hvertfall øverst, så får vi se om det blir ett eller fler av de etterhvert...
Det øverste er et "Tulipantre" :-)

Kjært barn mange navn heter det. Dette finner jeg under "due-tre", "lommetørkle-tre" og "spøkelses-tre"...

Også er det det som kanskje står øverst. Hjertetreet. Min venninne sier at enhver hage MÅ ha et hjertetre. Og det er jeg nok enig i. Over er det i høstfarger... Tenk å ha et tre fullt av røde hjerter i høstregn og mørke...

...og fullt av grønne midtsommers. Et fantastisk tre!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )