lørdag 16. juli 2011

Sprenge grenser...
















 
Nå er vi godt i gang med ny avdeling på jobben. Helt nyopprettetavdeling med 10 damer ;-) Høres det utfordrende ut? I går hadde vi teambuilding/kick off dag. Vi ble litt bedre kjent med hverandre, fikk lekt litt og utfordret oss selv litt. Personlig sprengte jeg alle grenser! Jeg har høydeskrekk...og de som kjenner meg godt vet jeg stivner etter to steg i en stige Ikke mye hjelp å få av meg når det gjelder husvask og maling altså ;-)


Men i går! Hah..! Jeg begynte med bruskassestabling...og klarte NI kasser. Det var sikringstau hele tiden, og jeg følte hele tiden at det var helt trygt.

Så når det kom til trapeshopp...simpelthen HOPPET jeg i det!! Eller...kanskje ikke akkurat hoppet i det.. Men jeg festet linen, med forsikringer om at instruktøren skulle holde! Og klatret jammen meg opp 10 meter. TI METER altså. Det er HØYT :-D Men da jeg skulle opp på toppen og kaste meg utfor i et trapes....der sviktet motet.

Da var det nesten så noen måtte klatre opp og bryte løs fingrene mine ;-) Men igjen, intruktøren lovte å holde, og jeg klarte å slippe...og der svevde jeg ti meter over bakken i lykkerus...eller i skrekk, alt etter hvordan man ser det...

Men at man får adrenalinkick!! Ja det er sant :-D Og jeg er ikke så lite stolt over at jeg kom så langt :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )