fredag 30. september 2011

Arne & Carlos

Bare jeg får tid!!


Jeg har egentlig bestemt meg for å slutte å tenke sånn...men litt sånn blir det allikevel. Jeg faller fortsatt tilbake på gamle synder, og klarer ikke å si nei. Men men...jeg får kanskje bare lære meg å leve med det, også være glad for at det er bruk for meg ;-)


Men det er så mange fristelser der ute...så mange inspirerende blogger, bøker med ideer man bare MÅ sette i gang med.
Bare lappeteppet OG genseren jeg holder på med blir ferdig...
DA SKAL DET STRIKKES DUKKER :-))

2 kommentarer:

  1. Disse dukkene er herlige. Heldige deg som kan strikke! Regner med du legger ut bilder når dukkene er ferdige :)
    God helg!

    SvarSlett
  2. Så flink du er som kan strikke slikt! Gleder meg til å se bilder når du er ferdig :)
    God helg!

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar : )