lørdag 24. september 2011

Blomster og vin(dunk)

Ting tar tid med meg. Det er mange ting jeg gjerne skulle gjort. Kreative ting. Men det er jo ikke så viktig. Så de tingene blir ALLTID prioritert bort. Ungene er jo så klart første pri...men sånne ting som klesvask, lage middag, jobbe, trene, foreldremøter, dugnader...kunne vel egentlig fortsatt i det uendelige...
Men noen ganger tar jeg meg selv i nakken, og lar haugen med klesvask fortsette å skrike på meg, lukker døra, og gjør noe jeg har lyst til. For jeg juger, hvis jeg sier at jeg tar husarbeid og klesvask med glede.

For ganske lenge siden, trur det er bortimot TO år, kom jeg over denne vindunken på den lokale bruktbutikken. med trekurv utenpå og alt som hører med. Kastet tilbehøret,og delte glassflake og kurv. Og nå har jeg endelig fått kjøpt blomster som passer oppi. De kunne vært enda lengre...og jeg vurderer å fylle steiner i bunnen til neste blomsterbukett skal kjøpes inn :-)

Så selv om ting tar tid...i overkant lang tid for en skarve blomsterkvast...det blir da fint til slutt. Og jeg har enda to sånne, enda større glassflasker stående ute. Så gjenstår det å se da...når de får en passende plass, og blomster oppi ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )