søndag 20. november 2011

20.11.2011

Bursdag er gøy, selv om man er voksen. Syns jeg da. Og i år er det litt ekstra stas. I hvertfall hvis man er litt tallfrik.

20.11.2011

Også må jeg ha vært veldig snill trur jeg ;-) For jeg har fått den flotteste gaven! Stooor deilig ny sofa :-)) Sa jeg at den er NY. Ikke kjøpt på Finn, og ikke arvet fra noen som har gått lei...men NY! :-))

Jeg syns jo egentlig at vi hadde fått det koselig, med en sofa som vi kjøpte for 15 år siden, en annen som vi arvet fra noen som hadde kjøpt ny, og en stol funnet på Finn...

Men jeg må jo si at det ble finere på etter-bildet. Litt roligere på en måte :-)


Er sååå fornøyd, og så glad.

Og siden jeg akdri rakk å publisere innlegget i dag tidlig, kan jeg fortelle at det dagen ble fiiin! Jeg konkluderer med at jeg fortsatt elsker å ha bursdag ;-) Kommer nok aldri til å vokse fra det :-))
Nå er jeg godt plassert i hjørnet i den nye sofaen, med et glass rødvin...og her har jeg tenkt å bli resten av kvelden ;-)

3 kommentarer:

  1. Hurra for deg!!!

    Sofaen passet helt perfekt :)!!

    Klem Siri

    (ses i kveld)

    SvarSlett
  2. da er det jo veldig greit å ha bursdag når man får sånne presanger :-)))) det ble kjempe fint stor klem fra batman

    SvarSlett
  3. Noen dager på etterskudd, men: Gratulerer så mye med dagen!

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar : )