søndag 11. desember 2011

Kveite med mer...

Jeg har vel nevnt det før...at jeg følger mat-bloggen www.larsspiserdrikkerogsynser.matprat.no 
og det blir litt sånn O`store ;-) Men det er den perfekte blogg for oss amatørkokker, som elsker å lage litt mer avansert mat enn det som kanskje er vanlig. 

Det er ikke mange av oppskriftene der jeg ikke har prøvd, og det er stort sett GODT alt sammen...og det siste jeg lagde til mannen og meg var denne kveita. Kveite er dyrt! Det skal sies, men det er fantastisk god fisk. Oppskriften OG fremgangsmåten ligger her... Jeg er ikke så kjempeglad i jordskokk, så jeg byttet ut halvparten med persillerot. Det funket det også :-) Og hele retten toppen med sprøstekt parmaskinke og granateplekjerner... 
Mmmm....yammi :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )