onsdag 4. januar 2012

Nyttårsforsett

Jeg har et par ting jeg kan bli bedre på ;-) Kanskje opptil fler ting til og med, og alt egner seg ikke til å nevne her. Men noen ting skal skrives....for da er det liksom vedtatt! Da kan jeg krysse ut etterhvert som jeg gjennomfører
Så her er den...

  • Gjøre ferdig strikke/hekleprosjektene mine, FØR jeg begynner på enda fler.
  • Lære meg å like øl. (Syns det ser så godt ut med en kald øl på brygga en varm sommerdag)
  • Sy mer....eller kanskje først og fremst sy. Ett plagg, og planen er en kjole, fra begynnelse til slutt. Sånn at jeg kan ha den på ;-)
  • Trene regelmessig.
  • Blogge mer.
  • Lese fler blogger...og legge igjen kommentarer, for man skal gjøre mot andre.. osv ;-)
  • Ta fler bilder.
  • Bli flinkere til å besøke venner og familie (er nemlig veldig glad i være hjemme)
  • Organisere og planlegge hverdagene! 
SÅ...når det er sagt...
Fler timer i døgnet tas imot med takk :-)

1 kommentar:

  1. Fine nyttårsforsett. Jeg prøver å la være å drikke øl, så du kan få øllikingen av meg. Da kommer du til å like det veldig godt!

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar : )