mandag 27. februar 2012

Shopping

På lørdag fikk jeg lyst til å shoppe. Jeg som ALDRI har lyst til å shoppe. Men altså, på lørdag, etter en lang jobbeuke, humør som var litt sånn så som så, og jeg hadde lyst på noe nytt :-)
Måtte ut og handle litt mat uansett...det ble forresten reker og blåskjell i min drømme-om-sommer-tilværelse...og jeg ville ha meg en ny genser og et par nye øredobber (helst ugle-øredobber).

Med friskt mot fant jeg parkeringsplass ganske fort, gikk gjennom senteret for å få kjøpt hvitvinen til sommermaten vår, og blåskjell på fiskebutikken...Og da var jeg egentlig fornøyd av senteret. Men satte kursen mot klesbutikken. Genser skulle det bli...og fant jeg genser? Nope. Var tilogmed inne i butikken i minst et par minutter. Så gikk jeg bortom accessorize avdelingen ( i den samme butikken ja )...og de hadde ikke ugleøredobber! Makan! Nå som jeg skulle shoppe...

Mulig jeg mangler det genet...shopping-genet. Tok med meg vin og blåskjell og dro for å handle resten på matbutikken jeg...
Og nå tenkte jeg at jeg skulle innom epla.no. For ugleøredobber skal jeg ha! ;-)

1 kommentar:

  1. Hei og god formiddag
    Hi,hi.. kanskje jeg fikk ditt gen også når det gjelder shopping! Jeg liker nemlig veldig godt å løpe i butikker, for jeg er jammen meg ikke lenge inne i hver butikk. Sveiper over med blikket og vips ut igjen. Litt mer tid bruker jeg i bruktbutikker for da er jeg jo virkelig på skattejakt.
    Tusen tusen takk for finfine stoffer som kom i posten her om dagen! Det er alltid inspirerende med nye stoffer i stoffbunken!
    Jeg sender deg en liten hilsen i posten og legger ved postobeløpet.
    Glad ny uke til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar : )