mandag 26. mars 2012

Takker og bukker

Deilig med frihelg, og flott vær og masse tid med ungene. Eller ungene...men Kaja hvertfall. Gutta bryr seg i grunn veldig lite om tid med meg. Uansett hva jeg måtte mene. De holder på med sitt, og når jeg ikke kunne bidra med å sette opp trampoen...så forsvant de til noen som hadde satt den opp!

Men vi jentene fikk i alle fall gjort litt. Siden det var to bursdager i helgen, lagde snuppa et par bursdags kort, mens jeg endelig fikk begynt på takkekort-bestillingen jeg fikk for en stund siden.

En liten gutt som skal takke for dåpsgavene han fikk :-)

.Kaffe og sjokolade er obligatorisk når man (jeg) scrapper

Blått i blått

En liten prins må så klart å små prinsekroner i kortet

Enkelt og søtt ble det. Kan ikke lage det FOR avansert når det skal lages så mange :-)

Og neste scrappe prosjekt må nesten bli bordkort til konfimasjonen vi skal ha i juni...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )