fredag 13. juli 2012

Er gult kult?

Man skulle hatt veldig mye penger. Både til å kjøpe nye ting, og for å kjøpe gamle ting og maling og lakk. Det er ikke bra for lommeboka at det er så dårlig vær. Holder på inne i stedet, og finner på veldig mange ting man kunne gjort noe med ;-)

Skulle hatt ny lampe på kjøkkenet. Egentlig trenger vi nye lamper i hele huset, og når jeg begynner å saumfare nettet, er det veldig mange kule lamper.

Denne trur jeg hadde blitt stilig over kjøkkenbordet. Den kan fås kjøpt på Landlige hjem.

Jeg har vel i grunn alltid likt farger, men har prøvd innimellom å slenge meg på en mer "voksen" stil ;-) Syns jo folk har det så fint men brunt og hvitt og like planter i like blomsterpotter i alle vinduene og sånn... Men jeg ender alltid opp med å bli mest fornøyd med farger! 

Egentlig kan jeg ha lampe i hvilken farge som helst...
...men gult er kult, er det ikke? ;-)


2 kommentarer:

  1. Jaaaaa... Den gule lampa der var knalltøff :) Kunne tenkt meg gul lampe selv jeg.

    SvarSlett
  2. Den gule er kjempekul!
    Signe

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar : )