onsdag 11. juli 2012

Hytte oppussing


Hytta er vel egentlig for ny til å kalle det oppussing. Og jeg har vel i grunn ikke tenkt så  mye over det før heller, men det er da fryktelig mørkt med furu!? I hvertfall når alt er furu.
Så sist vi var der, fikk jeg lyst til å piffe opp litt. Spurte eierne av hytta ( mamma og pappa ) og jeg fikk lov til å gjøre (nesten ) som jeg ville ;-)

Begynner med ett rom av gangen da, til en forandring, og da blir det det ene soverommet.

Mye fin panel å male :-) Helst ville jeg brukt maling, og malt det helt hvitt, men der satte de foten ned gitt. Så da møttes vi på halvveien, og det blir hvit panel-lakk.

Men senga, kommoden og speilet skal males. Hvitt. 

Og denne stolen tenkte jeg spraylakke hvit...

...og det var det jeg rakk den helga. Skal jo tross alt ha ferie også midt oppi all oppussing ;-) 
Fikk koselig besøk, og dette oppussingsprosjektet var jo bare for å ha noe å finne på i inne-været. Så da tar det den tiden det tar :-)

Men konklusjonen er i alle fall...at hvitt er lysere ( og penere ) enn furu og bambus ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )