torsdag 23. august 2012

Bokbindinnlegg


Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å lage noe bokbindinnlegg, men så henger ikke jeg helt med i hva som er skikk og bruk i bloggverden ;-) 

Det er faktisk nesten obligatorisk å skrive noe om denne nødvendigheten. Og i skrivende stund kommer jeg egentlig på mange episoder ang temaet jeg burde skrevet om. Det er utrolig hvor mange gode forslag og ideer som kommer opp på foreldremøter opp gjennom årene. Men de ideene skal få ligge (jeg tør ikke skrive de, er rett og slett redd noen googler kontaktpapir og kommer hit ;-)

Da eldstemann begynte på skolen, for 10, TI, år siden syns jeg det var stor stas da han kom hjem med de første bøkene som skulle ha bind på. Rart hvordan enkelte ting ikke blir fullt så moro med barn nr 2 og 3... Og i år ble ikke jobben min!! Endelig noen i huset som syns dette var stas å lære, og som har gjort jobben med stor innlevelse. 
P.s, hun gjorde butikk ut av det, og "hjalp" brødrene med deres bøker ;-)

Grunnen til at det ble et innlegg ang dette i kveld, var Lise sitt bidrag på hennes blogg. DA ble jeg imponert!! Nå gjenstår bare å lære snuppa å bruke symaskinen :-D



1 kommentar:

  1. Hehe.. De gjør nytte for seg, disse døtrene. Å sy bokbind er enklere enn å legge på etter gammel modell, så til neste år kommer hun gjerne å legge bind på venninnenes bøker også. ;-)

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar : )