lørdag 26. januar 2013

En bra avslutning på uka

Helgen var hjertelig velkommen! Så velkommen at det ble veldig tidlig kveld i går. Etter å ha levert mat til et selskap med 75 gjester...med sommerfuglene flagrende så klart. Var det NOK mat?? Alltid samme bekymring... ;-)


Denne flotte orchidèen FIKK jeg på den lokale grønnsakshandleren i går! Hvor hyggelig var ikke det liksom? Damen i kassen kom bort til meg mens jeg drev og pakket varer, og sa: "Du skal få denne av meg"
Jeg ble litt paff, og etter å ha forsikret meg om at hun faktisk mente at jeg skulle FÅ den, svarte jeg jo at det var veldig veldig hyggelig av henne. Også sånn midt i ingenting liksom! Da topper hun det hele med å tilby seg å pakke den inn for meg. Det er jo så kaldt ute, sa hun. 
Men det gjorde plutselig ingenting at det var litt kaldt, og at jeg var sliten, og ryggen verket. 
En orchidè gjorde susen!

God helg alle sammen...og det BLE nok mat denne gangen også ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )