torsdag 27. juni 2013

..og sånn går nu dagan...

Dagene de siste to månedene har gått med til jobbing, jobbing og jobbing. Så her er bare en liten oppsummering av våren i bilder...

Coca cola har virkelig gjort det igjen. Det er så enkelt at jeg blir irritert fordi jeg ikke fant på det selv ;-) Tenk så masse gratis reklame med all delingen av bilder på div sosiale medier!! Bare til å ta av seg hatten. Og jeg har vel aldri brukt så lang tid på å få kjøpt meg brus noen gang som nå. Må jo lese på ALLE flaskene ;-) Denne var det dog sønnen på 13 som kom hjem med :-D 
"Kjøpte med denne til deg jeg mamma...så du kunne drikke den med meg" 

17.mai fikk vi prøvd oss skikkelig på jobben.  

Med bordbestilling og tre-retters middag..

Hadde fullt hus og gode tilbakemeldinger... God følelse!!

Det har vært laaange dager på jobb, og jeg brukt pil-fletting til rekreasjon. Ett glass vin, tjukk jakke og mutters alene ute med treet mitt. Deilig!!

Også litt øl... Kommer meg, liker fortsatt mørkt øl best :-)

En stk stor katt i slosskamp krever pleie. Stakkars...hadde et helt arsenal av medisin... Life is hard for en liten pus..

Dette lå (kan dessverre ikke si ligger, fordi noen har ødelagt det) inni ute-baren vår på jobben. Mamma-fuglen syns vi var litt i overkant nærgående til tider, men lot oss komme og gå. Hun lette veldig da det var blitt knust. De skulle skamme seg, de som ødela det!! 

Her er forresten ute-baren vår!! 

Og jeg som ventet sånn på at hagen skulle våkne! Den står i full blomst nå...og tulipanene kom også opp...litt senere enn jeg trodde, men det var kanskje fordi jeg plantet løkene for dypt..? 

Har det flott på jobb da, eller hva!?! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )