tirsdag 22. september 2009

Det hadde vært fint...

Når vi nå har bygd og pusser opp, så har vi valgt panel i alle rom. Og så malt alt hvitt. Det har blitt veldig lyst og lekkert. MEN...jeg kan jo ikke tapetsere på panelet da!! Og nå har jeg lyst på tapet ; )Var innom denne nettsiden her...og sukk...så mange kule tapeter. Nå sitter jeg med en følelse av at mannen plutselig blir VELDIG glad for at vi har panelt... ; ) Vi har kanskje ikke alltid helt likt synspunkt på hva som er kul tapet....


Det var denne nederste her i lilla jeg falt først for. Kjelleren er jo ikke begynt på...kanskje jeg får sate på tapetvegger der... ; ))


3 kommentarer:

  1. Genialt med følgere for nå ser jeg med en gang du har laget et nytt innlegg! Bllir ikke så mye styr med å klikke seg rundt til folk for å se om det skjer noe ;)
    Dilemmaet ditt er velkjent her ved bekken også..Panel er så fint og jeg ville ha det i hele huset men nå vil jeg ha tapet! Og helst i sånne mønster som du viser! Vi har en vegg i stua som kan tapetseres så jeg får utfolde meg der etterhvert. Foreløpig har vi valgt hvite tapeter vi da men jeg ønsker meg nok mer sprett og farge etterhvert..Ha en fin tirsdagskveld :))Hipp-hurra for blogspot :))

    SvarSlett
  2. Når det kommer til kjelleren så tror jeg nok du og din mann har HELT forskjellige planer :))

    Hilsen en som vet....

    SvarSlett
  3. Takk anonym, you know me!
    Hilsen din kjære mann Rosa...;-)

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar : )