tirsdag 22. september 2009

Kaffe kunst

Jeg begynner egentlig å lete etter noe spesifikt på nettet. Også ender det som regel med at jeg ikke husker hva jeg googlet i første omgang. Det er så mange ting som fanger oppmerksomheten underveis på en måte ; ) Denne gangen ble jeg distrahert med èn gang...for jeg har hørt at det finnes en kaffe latte melk som heter Latte Art...og søkte på det. Og da kom det opp Latte Art...eller lattekunst om man vil : )
Jeg vil også lage sånne latter som dette...


Det er jo bare det at kunsten blir ødelagt av èn slurk.

Jeg fant alle bildene på About.com:coffee/tea...og det er masse bilder, oppskrifter og framgangsmåter.






1 kommentar:

  1. Wow, det får man si, jeg fikk også umiddelbart lyst til å komme meg på kafe, for en aldri så liten Latte opplevelse, synd de ikke serverer slike kunstverk her på Ski:)

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar : )