mandag 14. september 2009

En deilig høstdag : )

Helg er deilig. Og en helg uten planer er enda bedre.

På lørdag hadde jeg bestemt meg for å gjøre ingenting...men ingenting er det vel ikke mulig å gjøre ; ) Ikke for meg i alle fall... Men det ble en avslappende dag allikevel : )

Og siden mannen jobbet kveld fred, lørd og sønd ble det tidlige kvelder på meg. La meg vel før gutta på lørdag, og dermed var jeg frisk og rask ( og tilogmed i ikke så aller værst humør ) søndag morgen kl halv åtte.

Da koser jeg meg. Få stå opp mens huset enda sover.

Men det varte ikke så lenge før snuppa sto opp og da ble det frokost med latte og kakao...

...barnetv og litt strikkeundervisning.




Jeg har trodd at hun var ALTFOR liten til å kunne lære å strikke...men neida. Tok det så fort som bare det : ) Ble fort sliten i fingrene og litt lei. Men hun skjønte det da : ))








Hadde plutselig masse energi etter en SÅ god og lang natt søvn...så jeg vasket like godt alle vinduene. Og hvis dere lurte...de blir døds-skitne selv om man har persienner foran ; )


Og siden solen også skinte og varmet fikk jeg plantet og pyntet litt høstblomster ute. Det gir en utrolig god følelse, når man får det litt fint rundt seg.




























2 kommentarer:

  1. Her var du ja :))Tok sjansen på at det var denne adressen! Her var det kjempefint!!!
    Synes dette ble enda finere enn på bloggagratis jeg da :))
    Det er moro å lage ny blogg og jeg angrer ikke et sekund!
    Headeren var så innmari koselig :))
    Klemmer fra bekken her :))

    SvarSlett
  2. Nydelig pyntekål og lyng...det er koselig å pynte opp i hagen nå når de fleste sommerblomstene er på hell.
    God uke til deg.
    Klem...Ellen

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar : )