torsdag 17. september 2009

På skolen til ungene mine, er det en gruppe som har startet et Libanon prosjekt. De utveksler kontakt og erfaringer med en skole i Libanon. I fjor var den klassen her på besøk. Det var ikke bare bare å få det til, da første reisen deres ble avlyst pga vanskelige tilstander der nede. Det ga nok våre barn en liten a-ha opplevelse. Det er ikke bare å sette seg på første fly og reise liksom...



Nå er det vår prosjektgruppe som skal reise ned og besøke dem...og i den forbindelse har elevrådet på skolen vår satt igang en innsamling. Det er 5, 6 og 7 trinn som skal dele på å steke vafler, for så å selge til de andre elevene på skolen.

I dag var det 7 trinn sin tur...



Det var bare å hive seg røre-røring. Det er ca 200 elever på skolen, og det var tenkt at alle skulle få kjøpe minst 2 hver....så det sier seg selv at det blir litt røre da ; )





Jeg blir like imponert over ungene hver gang jeg er med og hjelper til på skolen. De er så flinke!! Og går virkelig inn for oppgaven med liv og lyst : )

Her er de 6 første vaflene...da er det bare...skal vi se...ca 394 igjen...minst ; ))





Og med musikk til arbeidet gikk det som en lek : D Jeg fikk forøvrig et grundig innblikk i hva slags musikk "ungdommen" liker. Og faktisk...så er det ikke så ulikt mye av musikken jeg liker selv. Ok...jeg kan godt høre på litt annen rolig avslappende musikk OGSÅ...men jeg syns de har god smak jeg : )

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )