lørdag 31. oktober 2009

Knask eller knep

Maten er levert...og skal jeg si det selv, så ble det riktig bra : ))) He he...ikke særlig beskjeden vil noen si, og jeg er langt fra så tøff i trynet når det kommer til stykket : ) Da vi var på tur bort med maten...var det som første skoledag eller noe. Jeg var driiit-nervøs!! Men nå er jeg hjemme igjen...og må bare håpe maten smaker selskapet.... Bare et par av rettene som var med menyen... Asparges med parmesan og parmaskinke : ) Helt nydelig sammensetning!!!
Scampi marinert i chili og hvitløk. Mmmmm...jeg elsker scampi. I nesten alle varianter : )

Også kan vi jo ikke komme bort fra at det er Halloween!!! Ungene har "pyntet" seg og vært på tur opptil flere ganger. Det er masse barn på overnatting....så her i huset feiring vi litt skikkelig.
Og nå er jeg også klar for Halloween. Trick or treat alle sammen : ))

1 kommentar:

  1. Slapp av du ..... kvinne, maten din er helt sikkert kjempe god, eller det vet jeg at den er. Du er kjempeflink til å lage mat, jeg er imponert over de rettene du "tryller" frem. Er ett selskap som koser seg og er gode og mette i kveld vet jeg. Og hvis ikke så kan de bare takke seg sjøl.... Godt at jeg ikke får besøk av de tre på bildet over for da hadde ikke jeg åpnet døra....kos deg resten av kvelden, klem bkk

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar : )