fredag 30. oktober 2009

Skrekkblandet fryd ; )

Er rimelig tom nå, etter å ha jobbet 12 timer. Syns det er ganske lenge jeg altså :D Men det går da, og det var en fin dag, med akkurat passe å gjøre.
Nå er det bare å lade batteriene, med tv, taco og litt vin så klart. Så er jeg nok klar for morgendagen.
Det er med skrekkblandet fryd jeg ser fram til det.
Jeg har nemlig fått et catering-oppdrag. Tapas-bord til 30 personer, så det er det jeg har holdt på å forberedt hele uka : ) Og selv om jeg har gjort det før, er dette første gangen hvor jeg bare skal levere det fra meg og dra hjem : ) Det blir liksom litt mer "ordentlig" på den måten..he he.

Da kryper jeg oppi sofaen...prøver å få plass ved siden av kattemor med sin nyfødte og ønsker dere alle en god fredag : ))

1 kommentar:

  1. Va spännande! Och roligt. Kanske en ny karriär, något att satsa på heltid? Det låter ju helkul :-)

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar : )