fredag 1. januar 2010

Godt Nytt År

Da er det 2010!!
Hadde en kjempekoselig feiring i går, med gode venner, familie og deilig mat : ) Ungene er blitt store, så alle holdt ut til midnatt og det er stooor stas med raketter.
Jeg syns det er helt topp at det er forbud mot pinne-raketter. Syns det mye tryggere å stå ute og se på nå ; )
Og dessuten er ikke stjerneskudd oppskrytt heller!! Se bare så moro det er : D

Driver fortsatt og tenker på nyttårs-forsetter. Flere som sa sine høyt og tydelig i går, men jeg har ikke bestemt meg enda for om jeg skal ha noen...he he...eller om jeg skal fortelle det noen ; )
Sto opp seint i dag, bare snuppa som var oppe før meg, og det ble en diger latte til frokost.
Det er da en deilig start på det nye året.
Er på tur på jobb nå. Flyplassen stenger ikke selv om det er 1nyttårsdag...men det blir vel sannsynligvis ganske stille og rolig. Også er det hjem til fredagskveld med taco og tv.
Man kan vel ha det værre ja ; )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )