lørdag 2. januar 2010

Kan man ikke heller kalle det ønsker!?

Det er jo det det egentlig er! Jeg har det veldig bra sånn som jeg har det...men man skal vel alltid strekke seg litt lengre... I tillegg til å spise mindre og trene mer...har jeg har mest tanker om ting jeg har lyst til å gjøre mer av. Det er ikke et "must", og siden det fortsatt bare er 24 timer i døgnet er det ikke sikkert det er så lett å gjennomføre heller. Og hvis jeg kaller det forsett, blir det bare et stressmoment hvis jeg ikke får det til. Kall det gjerne helgardering : ))

Et av ønskene for 2010 er at jeg skal ta mye mer bilder. Bli flinkere til å ta med kameraet, selv om jeg egentlig ikke skal noe spesielt. Det er da blinkskuddene dukker opp. Og endelig kan jeg ta bilder av månen!! Fikk nemlig kamera-stativ til jul : )


Neste ønske er at jeg skal lage mer mat. Mer ny mat. Ikke bare gå igjen i de samme rettene. Fikk en ny kokebok til jul, 12 mnd i Toscana heter den. Tenkte jeg skulle begynne på begynnelsen, og jobbe meg gjennom : ). Så det er mulig det blir noen mat-innlegg her etterhvert.

Også vil jeg strikke og hekle mer. Har lyst til å begynne nå, å strikke gaver til alle tantebarn, men også gjøre ferdig hvertfall ETT av hekleteppe-prosjektene mine ; )


Og i tillegg så har jeg fire bøker som står og skriker til meg i hylla. Skal i hvertfall lese de fire før 2010 er gått...og da står det sikkert noen nye der og roper ; )

Og sist men ikke minst, så håper jeg at jeg er noen skritt nærmere egen business før året er på hell.
Har du noen ønsker for det nye året? : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )