tirsdag 2. mars 2010

Det er ikke bare-bare

Det er ikke bare-bare å får større barn. Litt usikker på om jeg henger med.
Eldstemann (som forstsatt bare er 12) fyller riktognok 13 i år...og skal på ungdomsskolen til høsten. men han har ikke vært opptatt av jenter og kjærester og sånt enda... Nå skal han på date!!!!
Jadda...på ordentlig...med kino og greier ; )
Puh...sier jeg. Men jeg syns det er veldig veldig søtt da : ))
Og hadde jeg sagt at jeg ville bli med, så tror jeg jammen det hadde vært greit...ihvertfall for ham. Kanskje ikke for jenta han skal møte...he he ; )

Det kjennes som det er en helt helt annen verden nå enn da jeg var 12 (13). Og det er vel kanskje det også.
Syns å huske at kino-dating kom veldig mye seinere...typ 28.. ; )...neida men mer 15-16...eller!!?? Eller er det bare jeg som har glemt hvordan det var...?
Foto: Snuppa og pappan...

2 kommentarer:

  1. Jeg er på ekstakt samme stadie. Har en sønn på 12 år som er i gang med kjærest. I dag sa han at han ikke trengt å få klem, for han fikk så mange av Ingrid. Puh sier jeg også. Datteren på 13 er litt tregere av seg. Likner nok mer på mammaen sin ;). Ikke sant det er sprøtt? Å allerede være der mener jeg - som mamma til "store" unger?

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Takk for fin kommentar inne hos meg, det er godt å se at vi er mange som mener det samme om dette temaet!

    Når jeg leste dette innlegget ditt måtte jeg berolige meg med at det er lenge til jeg har så store barn, men det følte sikkert du også for et øyeblikk siden - og nå har du en tolvåring som dater! Puh, det må være rart. Eller føles det mest naturlig? Jeg føler allerede at tiden flyr fra meg, og jeg har bare vært mamma i halvannet år. Jeg er ennå der at jeg blir litt sprø av tanken på at lillegutt skal bli stor en dag, og spør alle erfarne mammaer om de ikke vær-så-snill kan fortelle meg at det føles naturlig når den tid kommer!?

    Og apropos dating; jeg tror knapt vi visste hva det ordet betydde. Og jeg var voksen før jeg var på det som kan kalles en ekte date. Det var mer bygdefest som gjaldt før den tid :D
    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar : )