onsdag 25. mai 2011

Plantebyttemøte

Da har jeg hodet over vannet igjen, og føler at jeg trekke pusten. Mange baller i lufta om dagen. Så nå tok jeg kameraet med meg ut i hagen, for å se om noe har vokst noe i disse blåsbortdagene.
Og resten av dagen skal tas med knusende ro...og i kvelden skal brukes i selskap med Hagelaget og plantebytting.

Og det skjer da noe! Liljekonvallen, som egentlig er en kjempekonvall ;-) begynner å komme. Gleder meg til den står i full blomst.

Denne her aner jeg ikke hva heter, men den skal få bli med på plantebyttemøte i kveld. Må jo liksom ha med noe syns jeg. Ikke bare komme og gribbe til meg gratis planter ;-)


Og den er jo litt fin også da...det er bare at den tar helt overhånd. Blir veldig mye av den...men fine burgunder/lilla klokker. Noen som vet hva det er kanskje?

Ellers har jeg ekstremt mye av denne flotte gule her ;-) Den vokser faktisk over hele plenen og overalt. Veldig villig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )