tirsdag 24. mai 2011

Indiska ble avgjørelsen

I dag har jeg vært på bytur. Kjøpte foto-kurs til pappa i 60-års gave. Og da kjøpte jeg et til meg selv i samme slengen, sånn at vi kunne gå sammen ;-) Det var et grunnkurs, med fokus på bruk av blenderåpning og lukkehastighet og diverse annet småplukk. Lett som en plett! Neida...her er det bare å holde tunga rett i munnen, og fokus på det man driver med. Masse å huske på, men øvelse gjør mester sier de...så da er det bare å hive seg i øvinga.
MEN...det var egentlig ikke det dette innlegget skulle handle om. Vi holder på å bygge bad. Det er det siste rommet etter utbyggingen som ikke er ferdig. Og det er fordi jeg har sagt, at jeg vil ha et bad jeg har lyst på...ikke bare fort og gæli med billige fliser. Og jeg VET jo hva jeg vil ha.
Det er jo bare det at de er ganske dyre... Og da blir det til at det står halvferdig da. For det er jo så mange andre ting som også skal gjøres...Den late hagen f.eks ;-) Så neida, vi har ikke problemer med å vite hva vi skal bruke hverken tid eller penger på.



Disse bildene over er hva jeg EGENTLIG har lyst på på badet. Men jeg heller faktisk mer og mer mot den fort og gæli og ganske mye billigere varianten jeg nevnte i stad. Og etter et besøk innom Indiska i Oslo i ettermiddag, ble jeg enig med meg selv. Ikke at de har bad der. Men de hadde denne fine krakken! I DEN fine fargen :-) Og hvite enkle fliser på badet, med denne fargen på f.eks en sånn krakk...håndklær og andre detaljer...tror jeg det kan bli et bad jeg kan like.

Også veldig mye enklere å bytte ut de detaljene enn fliser da, hvis jeg skulle gå lei. Og kjenner jeg meg selv rett, så går jeg jo lei ;-)



Litt dårlig farge gjengivelse av krakken ser jeg nå, men jeg snikfotograferte med mobilen...Jeg var nemlig på Indiska, FØR jeg lærte alt jeg kan om foto nå ;-)

Her kommer fargen litt bedre fram :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )