mandag 23. mai 2011

Valmue-drømmer

Valmuer er flotte! Og jeg skulle gjerne hatt en hel eng av de. Av de også...for jeg skulle gjerne hatt lavendeleng også...og tulipaner i alle regnbuens farger...men hagen er allerede for liten, så fort ordet ENG tas i bruk ;-)




Men nå har jeg hvertfall bestillt valmuer. Det blir ikke fler enn 10-12 stykker...(skal jo ha plass til de andre jeg nevnte også) men det blir jo noe hvertfall. Og det ble denne varianten her. Den heter Perry White, hvis noen lurte. Og jeg bestilte den på Hageglede.no Litt annerledes enn den orange/røde som også er lekker :-)
Nå venter jeg bare på at sommeren skal komme tilbake...for været som er ute nå frister ikke mye til hagearbeid. Det er jo nesten storm i kastene jo...

1 kommentar:

  1. For et nydelig bannerbilde øverst på i bloggen. VAkker barn. Herlig den skriften. Så fokusert! Takk for hyggelig kommentar! Håper du ble med i Giveawaen på boka og Maison, der sommerhuset mitt er med i begge! Signe

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar : )