tirsdag 6. september 2011

Høst ja


"Deilige høst" skrev jeg tidligere her. Og jeg mener egentlig det :-) Det er bare det at denne høsten her er ganske så våt. Veldig våt! Og den følger liksom etter en ekstremt våt sommer. Så det som skulle vært deilige høstdager, med siste rest av hagearbeid...det blir byttet ut med staerinlys og store tekopper (og noen bittesmå glass med rødvin)

 Det regner så mye at jeg ikke orker å gå ut og ta bilde av den kjempeflotte solsikken som ble plantet på skolen i vår. Den er like høy som lekehuset,og kjempetykk stilk. Morsomt! :-)
...det ser forøvrig ut som den bøyer av for regnet den også...den er kanskje i ferd med å gi opp? Jeg  krysser fingrene for litt sol snart, sånn at jeg i hvertfall kunne fått tatt noen flotte bilder av den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )