onsdag 16. november 2011

Bloggtørke

Jeg hadde en gang en pc. En helt egen en. Som bare var min. Den brukte jeg gjerne til å blogge på ;-). Den sto alltid klar. På kjøkkenbordet helst, for det er på kjøkkenet jeg "bor". Da var det bare å koble til kameraet, og laste inn bildene...og blogge i vei. Det var helt til 14-åringen sin pc tok kvelden. Da ble plutselig min pc hans!? Helt sånn automatisk. Hmmm... Så nå, mens han er på trening, prøver jeg meg på å ta den tilbake.

Det er nok ikke BARE derfor det har vært lite blogging i det siste. Men når jeg må lete etter, og koble fra ledninger og høytalere annet stæsj...da blir det for mye styr. Men dagene går unna i turbofart som vanlig. Leverte tapas til en barnedåp for et par uker siden...

Deilige lettvinne scampi som på bildet over:

Skrell rå scampi, og ta bort skittranden. (Ferdig kokte duger ikke ;-))
Legg scampiene i et ildfast fat, hell over en flaske med søt chilisaus. Gjerne litt hot.
Stek i stekovnen på 220-250 grader. 

Bon Apetitte!

Lager ofte de samme rettene når noen ønsker matlevering, men denne gangen ønsket de quesedilla. Det har jeg faktisk ikke laget før. Men det ble godt :-) Og oppskriften fant jeg her.

 Og nå er vinteren her! Og jeg FRYSER. Det er 3 kuldegrader...skal bli fint når det blir 20 :-(

 Men det er kos og deilig med fyr i peisen da :-) Også er det jo snart JUL :-))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )