mandag 30. januar 2012

"Mamma har fått vaskedilla..."

 
Mamma har fått vaskedilla!
Slapp a`, mamma, vær så snill a`!
Mamma har fått vaskedilla! Vaskedilla!
Hun er helt crazy, Yeah!
Crazy, Yeah!


Eller...mamma (les; jeg) BURDE fått vaskedilla!! Det gjør liksom noe med huset, og skittentøysdunken, når både mannen og jeg jobber, og ungene styrer heimen i noen dager. Men istedet for å brette opp ermene og sette i gang, sitter jeg godt planta i sofahjørnet med pcen i fanget. Jeg gadd ikke engang gå og ta et passende bilde til innlegget

Så derfor ble det denne mannen som fikk prege innlegget. Kanskje har han vaskedilla...hva vet vel jeg. Men en ting vet jeg sikkert. Jeg kan få dilla på mye rart...men på vasking? Nope.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )