mandag 9. januar 2012

Mandag morra blues

Helgen har gått med til jobbing. 35 timer på tre dager. Da er det kanskje ikke så rart at formen er litt slakk i dag. Jeg får det tilbake i form av langfri en annen gang, men akkurat nå er det sofaen, en diger te-kopp under pleddet som gjelder. Også drømmer jeg meg bort...


Det trenger ikke være tropevarme og eksotisk for at jeg skal drømme om det. Ikke nødvendigvis så langt heller. Men det skal ha sjarm! Og det tror jeg det er i bøttevis på Drakamöllan.
Bildene her er lånt fra nettsiden deres www.drakamollan.se

Koselige, behagelige rom, med gourmetmat på høyt plan. Da har jeg alt jeg trenger ;-) Og det ser i tillegg ut som det er flott natur og omgivelser, så jeg kan få gått litt amok med fotoapparatet.

Og som om ikke det er nok...ikke langt unna ligger Degeberga golfbane, så da frister det kanskje mannen også..? :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )