onsdag 15. februar 2012

Da har jeg landet

Og jeg tror jammen jeg landa trygt på begge bena.
Så nå sitter jeg her da, og ser på det nyyydelige været som er ute. Det blåser en del, men det merker jo ikke jeg inne. Trur kanskje jeg skal ta en skitur...bare ikke riktig enda.

Jeg fikk spørsmål en oppgave av sjæfen, om å dra i gang litt sosialt for avdelingen. Bare sånn for å møtes litt utenfor jobb. F.eks pizza og bowling eller noe...

Ikke noe feil med pizza altså,  og bowling kan være gøy. Men...og jeg syns det er et stort MEN, det er så vanlig..og dermed litt kjedelig (selv om det kan være gøy). Noen som skjønner hva jeg mener ;-)

Så, siden vi er en liten avdeling, inviterte jeg alle hjem til meg. Kjøpte inn kokkeluer, delte ut oppskriftene og satte i gang alle sammen på kjøkkenet. Da fikk vi utfordret oss, og TEAMBUILDING fikk forsterket betydning.
Kjempegøy!!
Syns jeg da...og de andre sa hvertfall at de syns det var vellykket. Håper de ikke sa det BARE for å være hyggelige ;-)

2 kommentarer:

  1. Jeg ser et rødvinsglass og regner med kvelden forløp veldig bra!

    SvarSlett
  2. He he, matlaging er teambuiling de luxe! Ha ei fin helg:)

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar : )