lørdag 11. februar 2012

Når katten er borte, danser musa på bordet

Ok, så var det vel ikke akkurat danset jeg gjorde...men jeg gjorde ting jeg så ofte ikke gjør når katten, les; mannen er hjemme.
Malte først veggen på "hobbyrommet" med to strøk, så begynte jeg å henge opp skap. Med god hjelp av en venninne, men med dårlig hjelp av godt verktøy!! Det er ikke alle, og hvertfall ikke menn, som henger opp kjøkkeninnredning fra Ikea med skrutrekker ;-)
Det var tungt kan jeg love...så når jeg endelig fikk låne en drill...på de to siste skapene, gikk resten som en lek.
Nå skal det veldig mye ryddigere, bare jeg får alt rotet inn i skap ;-)
Så, jeg KAN altså. Så neste gang gjør jeg det kanskje selv om mannen er hjemme ;-)
Nå...rydde litt da :-) Og kanskje male resten av rommet også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )