lørdag 23. juni 2012

Bordkort

Vi har hatt konfirmasjon i huset i år. Den første av tre. Og jeg må bare si det...det var en stor dag! Kommer nok til å komme tilbake til Dagen, men i første omgang kan dere jo få se bordkortene jeg lagde.

Vi lagde. For konfirmanten hjalp til. Han klipte hyssing og festet tag`sene sammen. Men da jeg prøvde meg på at han måtte gjøre halvparten om igjen, fordi den blå var feil vei (skulle jo hatt den blanke siden frem, ikke den matte) da så han bare på meg og sa GLEM DET. 

 Det ble varianten rundt bestikket som ble foretrukket framfor rundt stetten på glasset. 
Noen sa at det ble litt barnedåp over det, men sånn alt sammen sett under ett, så ble det ikke så søtt ;-)

2 kommentarer:

  1. Synes disse var kjempe fine jeg :) Likte veldig godt varianten rundt bestikket.

    SvarSlett
  2. Det var så fint pynta og jeg tenkte ikke barnedåp da jeg så det :-) Beate

    SvarSlett

Blir glad for en kommentar : )