tirsdag 2. april 2013

Godt poeng


Vi avslutter hyttepåsken med soft-is og mating av svaner. Bare ungene og jeg. Mens de andre vasker ut hytta. Veldig grei fordeling syns jeg ;-)


Men det tar ikke all verdens tid å spise en is og mate svanene (og måkene) med kjeksen, så vi ruslet en runde i den store byen som Brevik er, og dermed er et kvarter til slått ihjel. Vi gir derfor beskjed om at vi går bortover mot bilen, mens vi venter på ferga med de andre. Men de to minste klatrer og koser seg, og vil ikke gå. Eldstemann mener de kan vente der selv, så går vi til bilen.


Men jeg går med museskritt, og sier at jeg kan jo ikke gå fra dem der. 
"Hva er det du egentlig er redd for?" sier han.
"Jeg må passe på så ingen kommer og tar ungene mine" svarer jeg.
Godt poeng! Og en god latter fikk jeg meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for en kommentar : )