mandag 1. april 2013

Hyttepåske ved sjøen

Er det rart jeg gnåler sier jeg.Når plassen vi skal til ser ut som dette!! Dette er paradis :-)


Det var en del snø på bakken enda, men da har vi opplevd det også ;-) Jeg tror kanskje jeg har sagt det før, men dette er litt sånn Saltkråkan. Og nå var det enda stillere enn om sommeren, fordi båt-livet ikke var i gang enda. Når jeg sitter ute på terrassen med denne utsiktene (og ungene er inne, eller på andre siden av øya) da er det bare å lukke øynene og nyte stillheten. Det er ikke en lyd. Bortsett fra en og annen måke som roper...Helt fantastisk deilig!


Dette møtte oss på fergekaja denne gangen. Tulipaner, og andre vårblomster.


Selvbetjening faktisk!! Det er ikke mange steder det funker! Ungene var over seg. De kan da ikke sette igjen blomster her?? "Da kan vi jo bare ta da!" 
"Ja", sier jeg, "men det gjør vi jo ikke." 
"Nei, ikke vi nei" (godt dem var enige i det hvertfall ;-)) "men folk kan jo det!"
"Jammen de gjør ikke det her, for da hadde det ikke stått blomster sånn som dette"
Også kjøpte vi med oss verdens dyreste tulipaner :-)



Vi fortsatte fotograferingen på øya her...og nå var det eldstemann som tok over. Her ligger an og skal fange et drypp :-)


 Og det fikke han jo ganske godt til må jeg si :-)


Det er her stillheten kommer inn...nå har vi gått lang tur, med masse kald frisk luft. Da er det med god samvittighet jeg setter meg ned med et glass rødvin og boka mi...


...med masse klær på og pledd, og solnedgangen som utsikt :-D


1 kommentar:

Blir glad for en kommentar : )